#integrerer-processer-tag
Integrerer Processer
Integrering af et projektstyringssystem forbinder processerne på tværs af afdelingerne og brugere, hvilket effektivisere hele organisationen.
Et projektstyringssystem gør det muligt at oprette flere projekter, som eksempelvis kan sættes op efter forskellige afdelinger eller hold i organisationen.
Hver enkelt projekt kan opsættes helt unikt med egne regler, data felter, workflows og opgave typer mm. Eksempelvis et udviklingsprojekt.
Her kunne opgaver typerne eksempelvis være fejl, nye funktioner, forslag, undersøgelser mm.
Projektstyringssystemet kan håndtere mange specifikke informationer og detaljer, som placeres øverst og struktureret på hver enkelt opgave.
Detaljerne optimere processer på tværs af organisationen, da detaljerne er tilgængelige for andre brugere afhængig af rettigheder.
Dermed kan andre brugere udsøge opgave og hurtigt finde svar på opgave status, opgave prioritet, opgave labels mm.
Et projektstyringssystem er tilegnet en hel organisation, som i afdelinger, teams eller hold.
I den sammenhæng er systemet bygget op, så rollefordeling og rettighedsopsætning kan sættes op for hver enkelt projekt.
Derudover kan systemet håndtere opgavefordeling for hver enkelt opgave, såsom hvem opgaven er tildelt til, behandler, reporter mm.
Projektstyringssystemet har mange brugbare funktioner. Det er muligt at linke opgaverne internt og gøre opmærksom på de har en relation.
Systemet tilbyder forskellige link titler såsom relateret, blokeret, duplikeret mm. Det kan defineres om opgaven er blokeret af eller blokere linkede opgave.
Løsningen tilbyder API link integration til andre systemer. Eksempelvis hvis en opgave er oprettet på baggrund af kundesag i supportsystemet, så kan de linkes.
Projektstyringssystemet bliver benyttet af mange brugere på tværs af hele organisation. Det er derfor effektivt, at brugere kan søge på tværs af hele systemet.
Løsningen indebærer en avanceret søgemekanisme, som gør det muligt at tilvælge tilgængelige projekter samt opgaver typer.
Systemet kan også filtrere efter specifik data i opgaverne såsom beskrivelser, datafelter, dato, status mm.
#automatiserer-processer-tag
Systemet effektvisere forretningskulturen ved integrer et internt system,
som danner grundlang for rutine, brugervenlighed og effektivitet. Løsningen forbedrer arbejderprocesserne på tværs af organisationen og danner et kredsløb af processer, som håndters og administreres i samme portal.
Et projektstyringssystem gør det er muligt, at opsætte automatiserede system jobs. Hvis vi eksempelvis har Projekt A med 20 projekter opgaver, og opgave A1 skifter status, så skifter opgave A2 også til en relevant status.
Det er muligt at oprette flere forskellige workflows, som kan tilvælges ved oprettelse af nyt projekt og automatisere notifikationer og opgavestatus.
Hvad omhandler projektet? Hvad er status på projektet eller opgaven?
Hvilke brugere er inddraget i projektet? Hvilke aktiviteter har der været?
Disse er spørgsmål, som brugere med meget få “klik” kan finde svar på.
Løsningen effektivisere organisationer, ved at integrerer projekter og
opgaver i et fælles system, som hele organisationen har adgang tid.
Dette skaber en mere kompakt organisation, hvor fejl og misforståelser mindskes, i takt med at resultaterne effektfiseres. Håndter detaljer som notifikationer, kommentarer, beskrivelser, instrukser og definitioner.
Løsningen er tilgængelig til diverse enheder og meget brugervenligt.
Projekter, opgaver og ressourcer håndteres simpelt. Et projektstyringssystem gør det muligt at styre flere projekter på samme tid, uden at miste overblik og kontrol. Systemet gør det muligt at se al aktivitet såsom historik og aktivitet.
Et projektstyringssystem har mange funktioner, som alle har til formål at gøre det overskueligt og let at finde informationer og data. Løsningen bliver implementeret med automatiserede jobs og processer tilpasset efter behov.
Hver bruger kan tilpasse eget dashboard bestået af valgte data og grafer.
Et dashboard skaber effektivt overblik over ansvarlige opgaver og projekter. Systemet tillader avanceret opsætning af brugerrettigheder og rollefordeling.
Løsningen byder på analyseværktøjer som kan sammensætte rapporter, baseret på alt tilgængeligt data som kan bruges til at analysere resultater.