Projektstyringssystemet centralisere projekter, opgaver, kommunikation samt hele organisationen. Projektstyringssystemet skaber en simpel løsning, hvor alt arbejde og information samles på tværs af afdelinger. Løsningen vil resultere i optimering og effektivisering af forretningsprocesser.
CRM systemet indeholder information om kunder og dækker flere kunderelaterede processer. Systemet styrer salgsprocesser og marketingsprocesser som eksempelvis pipeline-funktion. Systemet håndtere kundeservice som eksempelvis support samt målrettede e-mails.
ITSM systemet er en "servicedesk”, som kombinere tjenester så som support, rådgivning, konfigurering, databehandling, opdateringer og kursusforløb og specialister. Løsningen optimere kommunikation og service til kunderne og implementere struktur igennem forretningsprocesserne.
POS systemet bliver kasseopsætningen for forretningen. Løsningen indebærer alle elektroniske enheder fra digital touch kasse til betalingsterminal. POS systemet optimere hele forretningsprocessen, effektivisere reducering af omkostninger og resultere i bedre service til kunderne.
Hjemmesider er essentielt for online tilstedeværelse. Det er her kunderne kan finde virksomheden og derfor er det essentielt med en optimal hjemmeside. Løsningen indebærer en komplet hjemmeside/webshop med effektiv SEO, brugervenligt design og marketingsværktøjer.
Sikkerhedssystemet sikre at kun de personer som skal have adgang, kun får adgang og ingen andre. Det gøres helt simpelt, ved at kræve godkendelse (MFA) ved enhver adgang. Løsningen håndtere alle login oplysninger, som bliver krypteret og kun du har nøglerne til at dekryptere.