Mange virksomheder anvender flere forskellige IT-systemer. Det kan resultere i, at data er spredt ud og kan ikke udnyttes optimalt.
Virksomheder opnår langt større værdi ved at integrere systemer, migrere processer og data.
Søger i en IT løsning med IT systemer som ikke allerede benyttes i dag? Søger i en IT løsning, som skal erstatte nuværende forældede og gamle systemer?
Azzam har erfaring med forskellige projekter. Vi levere simple løsninger, til komplekse udfordringer.
Azzam arbejder ud fra en metode, der sikrer at de traditionelle vandfaldskontroller fastholdes i en fleksibel og agil udviklingsmetode. Vi kombinerer de essentielle processer fra den klassiske vandfaldsmetode (kontrol og forudsigelighed) med den agile projektmetode (løbende forbedringer og tilpasning).
Azzam er eksperter i at omdanne forretningsprocesser til digitale processer og skabe en dynamisk IT løsning, som synkronisere og forbinder systemerne.
Vi implementere både envejs- og tovejsintegration. Envejs sender data fra et system til et andet, hvorimod tovejs sender data fra begge systemer.
System integration effektivisere og optimere arbejdsprocesserne i organisationen, og formindsker sandsynligheden for manuelle fejl.
Azzam implementere løsninger som gør det muligt, at reducerer antallet af forskellige IT systemer og optimere brugervenligheden.
En ny digitaliseret og avanceret IT løsning, bydere på flere funktioner og analyseværktøjer som blandt andet BI (business intelligence)
BI trækker data ud fra systemerne og konvertere det til information, som kan anvendes til rapportering, statistik og forretningsstrategier.
System integrationer kan sættes op med såkaldte batch jobs, som automatisk udfører processer og handlinger sat op med timeinterval.
Azzam er eksperter i at automatisere processer og udfase manuelle samt forældede processer. Automatisering er en nøglefaktor for succesfuld IT strategi.
Vores løsning danner et kredsløb af automatiserede og koordinerede processer. Det vil resultere i, at i kan strukturere og koordinere ressourcer mere effektivt.
En kunde sender en mail angående en fejl. Vi udvikler en funktion i Outlook, til automatisk at oprette en sag i support systemet på baggrund af data fra mail.
Kan support afdelingen bekræfte en mulig fejl, har vi udviklet en funktion som opretter en sag i projektstyringssystemet på baggrund af data fra ITSM sagen.
Vores funktion forbinder de to sager og opdatere automatisk sagerne, når der er en ny opdatering. Eksempelvis ved en ny kommentar eller ny status på sag.
Projektplanen er understøttet af en fasemodel, som lægger vægt på fleksibilitet til at tilrettelægge projektets underfaser, leverance-flow, implementering mv.
Det er helt essentielt i fasemodellens logik, at modellen kan rumme agile udviklingsforløb.